LV

LV

LV

LV

PROGRAMMA

«EFEKTĪVAS SARUNAS UN PĀRDOŠANA»

Mūsu lektori ir sava aroda profesionāļi, ieguvuši profesionālo un psiholoģisko sagatavotību, kas ļauj dot precīzus un efektīvus rīkus jūsu biznesa īstenošana.

KURSA SĀKUMS

2024. gada janvāris

APMĀCĪBAS FORMĀTI

Tiešsaistē (tiešsaistes konference, izmantojot Zoom platformu)

KURSA ILGUMS.

2 mēneši.

Investīcija.

Savā profesionālajā attīstībā ir vienīgā investīcija, kas vienmēr dod pozitīvu rezultātu.

JŪS ESAT UZŅĒMUMA ĪPAŠNIEKS VAI PĀRDOŠANAS, LOĢISTIKAS, PR VAI JURISPRUDENCES SPECIĀLISTS?

Tad Jūs noteikti saprotat, ka no pareizas komunikācijas uzbūves ir atkarīgs jebkura projekta rezultāts.


KĀ TO IEVĒROT?
Pastāvīgi pilnveidot sarunu procesa vešanas prasmes; Apgūt darba tehnikas ar iebildumiem un argumentācijām Iemācīties pareizi nolasīt sarunu biedra neverbālos signālus un izmantot tos pozitīvam rezultātam sarunās;Caur sava līdera potenciāla apzināšanos pareizi definēt mērķi un iet uz to.

3 MĒNEŠU APMĀCĪBU LAIKĀ JŪS:

    Apgūsiet jaunas sarunu vešanas tehnikas;

    Lemācīsieties vadīt komunikāciju ar vēstuļu palīdzību un veidot “pārdodošu” saturu;

    Atklāsiet psiholoģijas un komunikācijas noslēpumus;

    Atklāsiet sava līdera potenciāla attīstības tehnikas.

KURSS PAREDZĒTS:

Pārdošanas nodaļu vadītājiem
Augstākā līmeņa menedžeriem
Biznesa īpašniekiem
Aktīvo un vairumtirdzniecības pārdošanas speciālisti


Mērķis:

 Apgūt jaunas sarunu vadīšanas tehnikas.  Apgūt argumentācijas un darba ar iebildumiem metodiku.  Lemācīties lietot neverbālās komunikācijas tehnikas.   Atklāt komunikācijas psiholoģijas noslēpumus.  Apgūstiet tehnoloģiju, lai radītu pārdodošus tekstus.  Apgūt personības attīstības tehnikas un attīstīt sevī līdera domāšanu.

Programmas tēmas:

EFEKTĪVU SARUNU UN PĀRDOŠANAS TEHNIKA(18 stundas)

Tēma 1.

Sarunu vadība: noteikumi un paņēmieni.

● Gatavošanās sarunām. Debitoru tipoloģijas definīcija. Darba īpatnības ar sarežģītiem klientiem. Cīņa par labumu, kompromisu un piekāpšanos. Pamatnoteikumi.

Tēma 2.

Argumentācijas veidi.

 Darbs ar pretestību un pretenzijām, veidi, kā strādāt ar kritiku.  Pozitīvas un negatīvas emocijas sarunās.  Darba tehnika ar emocijām.  Kā tikt galā ar emocijām un neitralizēt klienta emocijas. ● Ārēja un iekšēja agresija, agresijas provokācija kā spiediena elements.

Tēma 3.

Darbs ar iebildumiem, sarunu vešanas tehniku.

 Kā izvairīties no klientu iebildumiem. Lebildumu veidi un cēloņi. Lebildumu pārvarēšanas algoritmi un metodes.

Tēma 4.

Kā sasniegt savus mērķus un efektīvi rīkot tikšanos ar LPR.

 Personiskās tikšanās etapi ekspertu pārdošanā.  Vajadzību definēšana un veidošana.  Pilns darbības algoritms: no kontakta nodibināšanas līdz darījuma noslēgšanai. Trīs līmeņu modelis produkta un uzņēmuma priekšrocību veidošanai.

Tēma 5-6.

Kinētiski proksēmiskās analīzes bāzes tehnikas.

 Neverbālās saskarsmes prakse.  Par ko liecina mūsu žesti.    Neverbālās analīzes pamatnoteikumi.  10 panākumu principi neverbālās komunikācijas novērošanā un atšifrēšanā.   Pamata reakcijas un ķermeņa izpausmes. Oponenta emocionālā stāvokļa izpēte. Stress un distress. Tehniķi nolasīt oponenta gatavību sarunām.

Programmas tēmas:

"PĀRDOŠANAS" TEKSTU FORMULA(9 stundas)

Tēma 1.

Teksti kā virzības instruments.

● Tekstu rakstīšanas metodikas un paņēmieni atkarībā no materiālu izvietošanas mērķiem un laukumiem.  Teksta instrumentārijs. Struktūra, konteksts, vizuālā sērija, atslēgvārdi, stilistika.

Tēma 2.

Kopraitings, reraitings atšķirību specifika. Storitellingu principi un mērķi.


Tēma 3.

Mediji attiecības.

 Informācijas pozicionēšana.  Informācijas plūsmas vadība.  Pārdošanas tekstu radīšanas un pastiprināšanas paņēmieni.

Programmas tēmas:

VADĪBA UN KOMUNIKĀCIJU PSIHOLОĢIJA. ONTOPSIHOLOĢISKA PIEEJA.(12 stundas)

Tēma 1.

Personības attīstības tehnika.

Tēma 2.

Līdera domāšana.

Tēma 3.

Komunikāciju psiholoģijas noslēpumi.

Tēma 4.

Psiholoģiskās īpatnības saskarsmē pa telefonu.

Treniņa sastāvdaļas:

30% Teorija

70% Prakse

(lomu spēles, grupu uzdevumi, darbs pāros)

Pēc programmas Jūs:

  • APGŪSIET

    Iemaņas sarunu procesu vadīšanā, darbā ar iebildumiem un konfliktsituācijās;

  • IZVEIDOSIET

    Sistēmu efektīvu attiecību veidošanai ar partneriem;

  • TVĒRSIET

    Jaunus sarunu biedra neverbālās analīzes rīkus, kas palīdzēs uzlabot sarunu rezultativitāti un līdz minimumam samazināt enerģijas izmaksas tajās;

  • IEGŪSTIET

    Sistēmiskas zināšanas par pārdošanas tekstu rakstīšanas metodēm un principiem un to izmantošanu praktiskajā darbībā;

  • APGŪSIET

    Jaunus tekstu rakstīšanas rīkus dažādām auditorijām;

  • IZPROVOCĒSIET

    Sevi uz izaugsmi un attīstību, līdz ar to arī jaunu finansiālā rezultāta līmeni.

Pērciet kursu

Illustration

Nepieciešams padoms?

Atstājiet savu pieprasījumu un mēs ar Jums sazināsimies

Paldies!

Mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā.

Can't send form.

Please try again later.

Image placeholder

KONTAKTI:

PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTS

Latvija

LV-1001, Tērbatas iela, 72, 21. kabinets, Rīga
+371 2 0247150

vl.epi%40eciffoselasipe.lv

Ukraina

Kijevas apgabals, Konča-Zaspa, Kozinas pilsētiņa 
+38 067 519 75 77+38 067 746 99 93

au.ude.ppi%40ude ipp.edu.ua