LV

LV

PROGRAMMA

«PĀRDOŠANAS SKOLAS»

Pārdošanas pasaulē katram solim, katrai zināšanai un katrai prasmei ir galvenā loma panākumu gūšanā. Pat pieredzējušam pārdevējam vienmēr jātiecas uz pilnveidošanos, jāmeklē jaunas pieejas un tehnikas rezultātu uzlabošanai.

Tiešsaiste - divas reizes nedēļā no pulksten 18:00-20:00

Grupas līdz 15 cilvēkiem

Kursu ilgums 3 mēneši

Par kursu

IPS pārdošanas skola -Ir pastāvīgi funkcionējoša tiešsaistes skola, kur varēsiet noslīpēt savu pārdošanas meistarību un tehnikas, veidot praktiskās iemaņas un iziet jaunā profesionālā līmenī.

Illustration

Pārdošanas skola ir:

    icon

    Prasme pārdot viegli, dārgi un labprāt.

    icon

    Izstrādāt pārdošanas tehnikas, kas paaugstina konversiju katrā no pārdošanas posmiem.

    icon

    Profesionālas zināšanas, kas vērstas uz darījuma slēgšanas panākumiem un ilgtermiņa attiecību veidošanu ar klientu.

    icon

    Iekšējās psiholoģiskās nostādnes uz panākumiem un rezultāta sasniegšanu.

    icon

    Pamati, kas apvieno biznesa loģiku un cilvēka psiholoģiju.

    icon

    Sava līdera potenciāla atklāšana.

Kurss ir treneru un ekspertu komandas pieredzes un zināšanu apvienojums, kuri praksē ir apstiprinājuši visu rīku efektivitāti un iekļāvuši labākos no tiem mūsu apmācību programmā.
Mūsu pasniedzēji ir eksperti psiholoģijas, pārdošanas un sarunu jomā ar ilggadēju pieredzi vadošos uzņēmumos.

Skolotāji

Illustration

Ioff
Maikls

PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTA ASOCIETĀ NODAĻA

Psihologs, liela konsultāciju holdinga partneris un maksājumu sistēmas līdzīpašnieks.

Illustration

Homenko
Irina

PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTA ASOCIETĀ NODAĻA

Ekonomikas zinātņu kandidāts, psihologs, uzņēmējs modes industrijā.

Illustration

Parubskis
Igors

SKOLOTĀJU PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTS

Mediju holdinga Dom un Interjers īpašnieks.

Illustration

Ichenskaya
Natālija

SKOLOTĀJU PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTS

Psihologs ar 15 gadu pieredzi augstākā līmeņa vadītāja amatā lielos starptautiskos uzņēmumos.

Illustration

Makhno
Natālija

SKOLOTĀJU PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTS

Praktizējošs treneris publiskās runas un balss apmācībā. TV un radio vadītājs ar 10 gadu pieredzi. Uzņēmuma MegaOrator dibinātājs.

Illustration

Šabetņiks Aleksandrs

SKOLOTĀJU PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTS

Praktizējošs biznesa treneris un koučs. Pārdošanas, vadības, komunikāciju un personāla tehnoloģiju eksperts.

Mūsu apmācības programma ir balstīta uz aktuāliem keisiem un ietver 3 formātus:

  • icon

    Teorētiskie un praktiskie moduļi.

    Apgūsiet efektīvus pārdošanas rīkus un iegūsiet plašas zināšanas, kas aizvedīs jūs jaunā meistarības līmenī.

  • icon

    Grupu praktiskās nodarbības.

    Pārdošanas tehnikas apstrāde komandā. Iemācieties pārliecinoši sadarboties ar klientiem, atklājot viņu vajadzības, un slēgt darījumus.

  • icon

    Grāmatu klubs.

    Pastiprināsiet savas pārdošanas prasmes, sistemātiski pētot pieredzējušu ekspertu autoru labākos instrumentus un metodes. Jūs nostiprināsiet savas profesionālās pārdošanas prasmes, sistemātiski apgūstot līderu labākos pārdošanas rīkus.

Programma ir izveidota:

Pārdošanas vadītājiem,

kuri vēlas kļūt par savas jomas ekspertiem.

Pārdošanas nodaļu vadītājiem,

kas tiecas uz savas komandas rezultativitātes celšanu.

Uzņēmējiem,

kuri saprot, ka ikviens darbinieks, kurš apkalpo klientu, var kļūt par veiksmīgu pārdevēju.

Ekspertiem,

kuri vēlas apgūt pārdošanas prasmi sava produkta sekmīgai virzīšanai.

Illustration
Illustration

Apmācību rezultātā varēsiet:

  • Ātri un efektīvi izveidot komunikāciju ar klientu un veidot ilgtermiņa attiecības.

  • Radīt interesi un vajadzību pēc produkta.

  • Apgūt prezentācijas mākslu, efektīvi demonstrējot produktu vai pakalpojumu.

  • Argumentēti pamatot savu nostāju, pārvarot klientu iebildumus.

  • Demonstrēt pārliecību un noturību cenu sarunās, panākot abpusēji izdevīgus nosacījumus.

  • Profesionāli izmantot neverbālos signālus, lai palielinātu pārdošanas apjomu.

  • Noteikt vajadzības un gatavību pirkt, analizējot klientu kinētiku un proksemiku.

  • Veiksmīgi noslēgt darījumus un attīstīt ilgtermiņa attiecības ar klientiem, nodrošinot stabilu pārdošanas plūsmu un jūsu biznesa izaugsmi.

  • Piesaistīt klientus, izveidojot personisku unikālu zīmolu.

Iespējas nenotiek. Tās radāt jūs.

Chris Grosser

Pārdošanas skola sastāv no diviem līmeņiem:

Bāzes

šajā līmenī jūs sistematizēsiet savas esošās zināšanas un praktizēsiet pamatprasmes līdz automātiskumam. Jūs izveidosiet stabilu pamatu veiksmīgiem pārdošanas rezultātiem.

Profesionālais

paredzēts pieredzējušiem pārdošanas profesionāļiem, kuri ikdienā saskaras ar sarežģītām sarunām un kuriem nepieciešami papildu instrumenti un prasmes, lai sasniegtu maksimālus rezultātus.

Grāmatu klubsŠī ir telpa tiem, kuri tiecas ne tikai lasīt grāmatas, bet arī pielietot iegūtās zināšanas savā ikdienas darbā. Mūsu tikšanās ir iespēja izpētīt galvenās pārdošanas metodes un analizēt to pielietojumu praksē. Šeit varat apmainīties pieredzē ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem, attīstīties kopā ar savas nozares profesionāļiem un rast jaunus risinājumus savam biznesam.

Bāzes grupa

Kursa ilgums: 3 mēneši

Illustration
Illustration
Illustration
  • icon

    Pārdevēja profesionālās un psiholoģiskās īpašības

    Pārdevēju tirgus un pircēju tirgus.
    Uzņēmuma darbs un klientu intereses.
    Kas vajadzīgs, lai atbilstu savu klientu racionālajiem un emocionālajiem pieprasījumiem?
    Kā tiek sadalītas pircēja un pārdevēja lomas.
    Pārdevēja psiholoģiskais stāvoklis.
  • icon

    Kontaka sagatavošana un nodibināšana ar klientu

    Klientu psihotipi.
    Gatavošanās saziņai ar klientu. Vienošanās par tikšanos. Atšķirība starp dzīvajām satikšanās reizēm no sarunas pa telefonu jeb sazināšanās caur mesendžeriem un sociālajiem tīkliem. Sarunas posmi.
    Vārdi “kaitinātāji” un sākums, kas noved strupceļā.
    Vārdi, kas palīdz rosināt interesi par sarunu un pirkumu.
  • icon

    Vajadzību analīze un apzināšana

    Vajadzību noteikšanas metodes (piltuve, SPIN). Darbības princips, lietošanas īpatnības.
    Jautājumu veidi un informācijas vākšanas stratēģijas.
    Klienta vajadzības veidošana no nulles.
  • icon

    Produkta prezentācija

    Prezentācijas tehnika (CTE). Darbības princips, lietošanas īpatnības.
    Pārliecināšanas noteikumi
    Argumentācijas un retorikas paņēmieni
    Pašprezentācijas prasmes (publiskā uzstāšanās)
  • icon

    Darbs ar iebildumiem

    Iebildumu veidi un to izcelsme.
    Kā atbildēt uz iebildumiem un kas aiz tiem slēpjas?
    Iebildumi un šaubas. Atšķirības un darba veidi.
    Darba ar iebildumiem metodes. Darbības princips un lietošanas īpatnības.
    Darbs ar stresu un pašatbalstu.
  • icon

    Cenu pārrunas

    Cenu pārrunu psiholoģiskie aspekti.
    Cenas un vērtības salīdzinājums.
    Cenas pamatojuma veidi. Klienta lēmuma pieņemšanas atvieglošana.
  • icon

    Darījuma pabeigšana

    Pēcpārdošanas apkalpošana. Ilgtermiņa sadarbības nodrošināšana ar klientu. Atgriezeniskās saites apkopošanas metodes
    Ieteikumu vākšanas rīki

Profesionālā grupa

Kursa ilgums: 3 mēneši

Illustration
Illustration
  • icon

    Kinētika un proksemika

    Neverbālās uztveres pamati, novērošanas veiksmes principi.
    Žesti, reakcijas un ķermeņa kustības.
    Mīmikas un sejas izteiksmes analīze.
    Stresa un distresa pazīmes.
    Iebildumi, izmantojot neverbālos signālus.
    Pozas, kas demonstrē vēlmi slēgt darījumu.
  • icon

    Klienta vajadzību tēls un analīze apģērba un izskata ziņā

    Izskata analīze un tā ietekme uz uztveri.
    Kā izskats atspoguļo klienta vērtību sistēmu un iekšējo pasauli.
    Krāsu, audumu, līniju un aksesuāru ietekme uz uztveri.
    Pašreprezentācija, izmantojot apģērbu un izskatu.
  • icon

    Darbs ar balsi un oratora prasme

    Pašprezentācijas māksla. Prezentācijas veidi (pašprezentācija, pārrunas un publiska prezentācija).
    Auditorijas kontrole ar balss palīdzību. Darbs ar balss režīmiem.
    Precīza runa: valodas trūkumu novēršana.
  • icon

    Kā iegūt lielus klientus

    Lielu klientu sasniegšana. Pirmā kontakta un saziņas izveides iezīmes.
    Darbs ar VIP-klientiem. Sadarbības uzturēšana un paplašināšana.
    Lojalitātes faktoru veidošana (noteikšana) sadarbībā ar lieliem klientiem.
  • icon

    Pārdošanas psiholoģija

    Komunikācijas psiholoģijas pamati.
    Līdera domāšanas veids.
    Naudas psiholoģija.

Cenu noteikšana

BĀZES PAKETE

Kursa ilgums: 3 mēneši

Illustration

Profesionālā pakete

Kursa ilgums: 3 mēneši

Illustration

Pārdošanas vadība nav darbs, tas ir dzīvesveids.

Joe Girard

Reģistrējies apmācībām

PĀRDOŠANAS SKOLA

Paziņojiet mums par savu izvēlēto sūtījumu un mēs jūs sagatavosim

Illustration

Vai jums ir nepieciešama papildu informācija?

Atstājiet savu pieprasījumu un mēs ar Jums sazināsimies

Paldies!

Mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā.

Can't send form.

Please try again later.

Image placeholder

KONTAKTI:

PSIHOLOĢIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS INSTITŪTS

Latvija

LV-1001, Tērbatas iela, 72, 21. kabinets, Rīga
+371 20 247 150
+ 371 26 117 835

vl.epi%40eciffoselasipe.lv

Ukraina

Kijevas apgabals, Konča-Zaspa, Kozinas pilsētiņa 
+38 067 519 75 77+38 067 746 99 93

au.ude.ppi%40ude ipp.edu.ua